Handelsvillkor

Betalning

TannusSweden tar emot betalning med Paypal, Klarna, VISA, VISA Electron och Mastercard. Betalning dras bara från ditt konto när varan skickas från TannusSweden.

Alla belopp är i SEK. Svenska kronor och är inklusive moms.

TannusSweden använder en godkännad betalningsserver som krypterar all din kortinformation med SSL- protokollet (Secure Socket Layer). Det betyder att din information inte kan läsas.

Leverans

TannusSweden skickar samma dag alla vardagar, med beställningar gjorda före kl. 15.00. Leveranstid 1-3 arbetsdagar.

Som standard levererar vi paket med GLS och DAO till paketbutiken. Kunder har också möjlighet att hämta sin beställning gratis efter överenskommelse med vårt kontor i Odense. Se “Kontakta oss” för kontaktinformation och adress

Vi leverer som standard pakker med GLS og DAO til pakkeshop. Kunder har også mulighed for omkostningsfrit at afhente deres bestilling efter aftale med vores kontor i Odense DK. Se ”Kontakt Os” for kontaktinformationer og adresse.

Fraktkostnad

TannusSweden skickar till hela Sverige med en standardfraktpris på 29,- SEK. För transporter utomlands måste ett högre fraktpris förväntas.

Reklamation

2 år beviljas i enlighet med den danska försäljningslagen. Din rätt till reklamation gäller defekter i material och/eller tillverkning.

Reklamation gäller inte fel eller skador som begås av felaktig användning av produkten / tjänsten.

TannusSweden täcker returkostnader i rimlig utsträckning.

Vid retur kontakta oss och reklamationer skickas till:

TannusSweden ApS
Seebladsgade 1
5000 Odense C

Paket som skickad som postförskott accepteras inte.

  Ångerrätt

Det finns en 14 dagars fullständig returrätt på varor som köpts i vår webbshop.
Perioden beräknas från den dag du mottagar beställningen.

Returkostnader måste bäras av dig och kan göras med vårt returformulär som finns längst ner på webbplatsen.

Användning av ångerrätt måste rapporteras till oss senast 14 efter köpet och från ångran måste du returnera sändningen senast 14 dagar efter.

Användning av ångerrätt måste rapporteras per. maila till kontakt@tannussweden.se eller på telefon +45 41 57 91 63. I meddelandet måste du göra oss tydligt medvetna om att du vill utöva din ångerrätt, varefter du kan använda vårt vanliga uttagsformulär för retur. Finns under fliken “Return” längst ner på webbplatsen. 

Återbetalning

Om en återbetalninghar avtalats eller begärs, vänligen fyll i och följ vårt formulär under fliken “Return”, som finns längst ner på www.TannusSweden.se

Ångerrätt

Det finns en 14 dagars fullständig returrätt på varor som köpts i vår webbshop.
Perioden beräknas från den dag du mottagar beställningen.

Returkostnader måste bäras av dig och kan göras med vårt returformulär som finns längst ner på webbplatsen.

Användning av ångerrätt måste rapporteras till oss senast 14 efter köpet och från ångran måste du returnera sändningen senast 14 dagar efter.

Användning av ångerrätt måste rapporteras per. maila till kontakt@tannussweden.se eller på telefon +45 41 57 91 63. I meddelandet måste du göra oss tydligt medvetna om att du vill utöva din ångerrätt, varefter du kan använda vårt vanliga uttagsformulär för retur. Finns under fliken “Return” längst ner på webbplatsen. 

Objektets skick när du skickar i retur

Du är endast ansvarig för försämring av artikelns värde, vilket beror på annan hantering än installationen.

Om artikeln har testats utöver vad som beskrivs ovan anser vi att den är begagnad, vilket innebär att du vid återkallelse av köpet bara får tillbaka en del eller inget av köpebeloppet, beroende på varans kommersiella värde.

För att få tillbaka hela inköpsbeloppet måste du göra det samma som du normalt kan i någon fysisk butik. Du kan prova produkten men inte ta den i bruk.

Klagomål – översikt och länkar:

Om du har ett klagomål om en produkt köpt i vår webbshop kan ett klagomål skickas till: kontakt@TannusSweden.se